Minstens net zo belangrijk om de juiste bestanden te hebben; is ze te vinden.
Hoe zet je een goede structuur op zodat je direct alles kunt terugvinden?
En hoe maak ik een backup? Hoe regel ik mijn administratie?
Vragen die wij door onze jarenlange ervaring met de meest uiteenlopende bedrijven beantwoord hebben.
Nu investeren in een juiste structuur helpt u in de toekomst.
In het begin zijn zaken nog wel terug te vinden, maar bij groei zal ook het aantal bestanden toenemen.
Eenmalig een goede structuur op zetten en alles blijft vindbaar, voor u en uw medewerkers.
Wij adviseren niet alleen software- maar ook hardwarematig wat te doen.
Specifiek voor uw branche.
Of u nu diensten levert of goederen, uw documentatie moet met een druk op de knop verstuurd kunnen worden. Maar wel zodat u het zelf kunt aanpassen en in de juiste opmaak.
Hiervoor kunnen wij templates opmaken zodat het er altijd goed uitziet en herkenbaar is voor uw klanten.
De boekhouding moet kloppen en door een duidelijke structuur hierin heeft u altijd inzicht in de zaken.
Alles direct vindbaar en te raadplegen.
Ook in de backup.
Om alles goed op de rit te krijgen, van email-afhandeling tot drukwerk.
Een goed georganiseerd systeem ( soft- en hardwarematig ) zodat alles vindbaar is en direct te gebruiken.
documentstructuur - administratie - facturatie
Meer weten?
Bel met uw vragen, dat kost niks.
06 - 51 63 80 51